Personalistika
ADMINISTRATIVA
pracovní smlouvy a dohody, platové a mzdové výměry, dohody o hmotné odpovědnosti a další pracovněprávní dokumenty
HODNOCENÍ
provázání personalistiky a mezd; systematizace ohodnocení zaměstnanců včetně benefitů a jejich daňového dopadu
METODIKA
dohled nad běžnými procesy i příprava směrnic pro méně časté situace; účinné řešení nutných evidencí; chráněná pracovní místa
NÁBOR
zkvalitnění průběhu výběrových řízení od přípravy pozic až po adaptaci nových pracovníků; podpora soudržnosti týmů a rozvoje zaměstnanců
ANALÝZY
kvalifikované personalistické rozbory s nadhledem externího subjektu; poradenství k ochraně osobních údajů včetně evropského nařízení GDPR
Vybrané úspěchy Partea v oblasti personální agendy
Vymysleli jsme harmonogram čerpání přesčasových hodin ke spokojenosti zaměstnavatele i zaměstnanců, samozřejmě za dodržení příslušných zákonných předpisů.
Zajistili jsme hladký průběh nasazení nového docházkového systému a jeho provázání s dalšími procesy v personální a mzdové oblasti.
Pomohli jsme vytvořit úspěšný tým s jasně nastavenými pracovními postupy a kompetencemi jednotlivých odborníků, stávajících i nově přijatých.
O nás
Partea nabízí vedení personální a mzdové agendy. Služby poskytuje všem fyzickým i právnickým osobám, včetně organizačních složek a příspěvkových organizací. Zabezpečuje nejen rutinní outsourcingové zpracování mezd a odvodů, jak je v oboru obvyklé, ale pokrývá veškerou personalistiku v celé její šíři, od HR administrativy až po kreativní práci s lidmi. Konkurenční výhodu představuje individuální zájem o každého klienta a schopnost vytvářet empatická řešení na míru. Samozřejmostí je možnost konzultací.