Poradentství

Pokud pro Vás není tím pravým řešením převedení veškeré personální a mzdové agendy na nás, můžete využít odborného poradenství. Poskytujeme konzultace v oblastech, které jsou pro každé podnikání klíčové, tedy k lidským zdrojům a všem souvisejícím problematikám. Mnoho našich klientů se potřebuje ujistit, že záležitosti kolem zaměstnanců, mezd a odvodů řeší v souladu s aktuálně platnou legislativou. Všichni oceňují fakt, že v rámci poradenství neposkytujeme jen obecné rady, ale přinášíme konkrétní doporučení, založená na individuálním poznání každého zákazníka.

Jednorázově, opakovaně, nebo pravidelně?

Prvním využitím poradenství se k ničemu nezavazujete, naše setkání může být i jednorázové. To je vhodné, pokud potřebujete základní zhodnocení Vašich personálních a mzdových procesů anebo když máte konkrétní dotazy. V případě Vaší spokojenosti je možné přejít k opakované spolupráci, či dokonce k pravidelným konzultacím a kompletnímu outsourcingu příslušných agend.

Co potřebujeme vědět o Vás?

Každou záležitost urychlíte, když budete mít připraveny složky relevantních dokumentů. Se všemi skutečnosti samozřejmě zacházíme diskrétně a v souladu s právními předpisy. Díky znalostem o Vaší situaci neradíme jen obecné fráze, ale nabízíme řešení, postupy a návrhy na míru.

Radí Vám

Ing. Petra Parmová

Osobní web | LinkedIn

O nás

Partea nabízí vedení personální a mzdové agendy. Služby poskytuje všem fyzickým i právnickým osobám, včetně organizačních složek a příspěvkových organizací. Zabezpečuje nejen rutinní outsourcingové zpracování mezd a odvodů, jak je v oboru obvyklé, ale pokrývá veškerou personalistiku v celé její šíři, od HR administrativy až po kreativní práci s lidmi. Konkurenční výhodu představuje individuální zájem o každého klienta a schopnost vytvářet empatická řešení na míru. Samozřejmostí je možnost konzultací.